Marcix
Mistrz Gry
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 1253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Miasta Spotkań
|
Wysłany: Sob 23:28, 20 Gru 2008 Temat postu: Zapisy do sesji RPG "Remake World" |
|
|
REKRUTACJA OTWARTA
(Jeżeli chcesz dołączyć, możesz przejąć jedną z wygasłych postaci!)
(...) Tenea wychyliła się przez okno. Uliczny gwar niemal ją ogłuszył. Przez parę sekund dziewczyna słyszała pisk w uszach, ale gdy już wyszła z tego "transu", mogła dostrzec wiele postaci i straganów przy brukowanej ulicy. Osoby, które widziała, były ubrane w jaskrawe stroje. Częstym widokiem była para zbrojnych żołnierzy z pobliskiego posterunku przy bramie. Tenea znała ich zdecydowanie ZA dobrze. Prawie codziennie widywała ich w swojej karczmie, za każdym razem zalewali się w trupa. Oprócz strażników można było zobaczyć całą masę poszukiwaczy przygód, uganiających się w lewo i w prawo za fikcyjnymi pogłoskami o dziwnych zdarzeniach. Ludzie byli zdecydowanie najliczniejszą rasą. Gdzieniegdzie można było zobaczyć tak zwanego "szpicoucha", albo "krasnala". Pozostałe rasy wielkich cywilizacji były rzadkością. Dziewczyna przeczesała otwartą dłonią swoje rude, bujne włosy zarzucając je za ramiona...
Tutaj zapisujemy się do sesji pod tytułem "Remake World"
RASY i zdolności początkowe:
Człowiek Wschodu
-walka łukiem lv1 (+3 do ataku przy użyciu łuków)
-jazda konno lv1 (+7 do szybkości jadąc na koniu)
-medytacja lv1 (10% więcej odnawianego HP i MP odpoczywając)
Witalność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 3 pkt = 2 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Charyzma: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Człowiek Północy
-wytrzymałość lv1 (obrona fizyczna zwiększona o 10%)
-odporność na zimno lv1 (obrażenia od zimna zmniejszone o 5)
-nawigacja lv1 (30% więcej informacji związanych z żeglugą)
Witalność: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 3 pkt = 2 pkt statystyk
Zręczność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Magia: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Charyzma: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Człowiek Krain Centralnych
-pomysłowość lv1 (10% szansa na "olśniewający" pomysł)
-logika lv1 (30% lepsze składanie informacji w odpowiedź)
-walka mieczem lv1 (+20% do ataku przu użyciu mieczy, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 3%)
Witalność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 3 pkt = 2 pkt statystyk
Magia: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Szczęście: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Charyzma: 3 pkt = 2 pkt statystyk
Leśny elf
-walka łukiem lv2 (+10%x2 do ataku przy użyciu łuków, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 8x2%)
-spostrzegawczość lv1 (20% zwiększona szansa na zobaczenie niemal niewidocznego detalu)
Witalność: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Zręczność: 3 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 3 pkt = 1 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Charyzma: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Nekromanta
-Barbarzyńca
-Szaman
Mroczny elf
-spostrzegawczość lv1 (20% zwiększona szansa na zobaczenie niemal niewidocznego detalu)
-walka kuszą lv1 (+10% do ataku przy użyciu kuszy, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 8%)
-magia mroku lv1 (+20%do efektów magii mroku)
Witalność: 1 pkt = 4 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Zręczność: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Charyzma: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Barbarzyńca
-Kapłan
-Paladyn
-Bard
Szary elf
-walka dwoma mieczami lv 1 (+20% do ataku przy użyciu dwóch mieczy lub ostrzy)
-walka kuszą lv 1 (+10% do ataku przy użyciu kusz, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 8%)
-spostrzegawczość lv1 (20% zwiększona szansa na zobaczenie niemal niewidocznego detalu)
Witalność: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Zręczność: 3 pkt = 2 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Szczęście: 4 pkt = 1 pkt statystyk
Charyzma: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Barbarzyńca
-Szaman
Górski krasnolud
-wytrzymałość lv2 (obrona fizyczna zwiększona o 10%x2)
-walka toporem lv 1 (+20% do ataku przy użyciu toporów, szansa na uderzenie krytyczne zwiekszona o 5%)
Witalność: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 3 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Charyzma: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Bard
-Szaman
Lodowy krasnolud
-wytrzymałość lv2 (obrona fizyczna zwiększona o 10%x2)
-odporność na zimno lv1 (obrażenia od zimna zmniejszone o 5)
Witalność: 3 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Charyzma: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Bard
-Szaman
Nieumarły
-magia mroku lv1 (+20% do efektów magii mroku)
-odporność na stłuczenia lv2 (obrażenia obuchowe zmniejszone o 5x2)
Witalność: 5 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Charyzma: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Kapłan
-Paladyn
Demon
-magia ognia lv1 (+20% do efektów magii ognia)
-odporność na ogień lv 2 (obrażenia od ognia zmniejszone o 5x2)
Witalność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 3 pkt = 2 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Szczęście: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Charyzma: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Kapłan
-Paladyn
Niebianin
-magia światła lv1 (+20% do efektów magii światła)
-medytacja lv1 (20% więcej odnawianego MP i HP odpoczywając)
Witalność: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Siła: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 3 pkt = 1 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Charyzma: 1 pkt = 2 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Nekromanta
-Barbarzyńca
-Złodziej
-Zabójca
-Szaman
Ork
-wytrzymałość lv2 (obrona fizyczna zwiększona o 10%x2)
-ziołoznawstwo lv1 (25%% szansy na zidentyfikowanie zioła)
Witalność: 3 pkt = 1 pkt statystyk
Siła: 3 pkt = 1 pkt statystyk
Zręczność: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Magia: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Szczęście: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Charyzma: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Kapłan
-Paladyn
Niziołek
-walka sztyletem lv2 (+15%x2 do ataku przy użyciu sztyletów lub noży, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 5%x2)
-skradanie się lv1 (hałas wynikający ze skradania się zmniejszony o połowę)
Witalność: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Siła: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Zręczność: 2 pkt = 1 pkt statystyk
Inteligencja: 1 pkt = 1 pkt statystyk
Magia: 1 pkt = 3 pkt statystyk
Szczęście: 4 pkt = 1 pkt statystyk
Charyzma: 2 pkt = 3 pkt statystyk
Zablokowane profesje:
-Paladyn
-Druid
-Szaman
-Kapłan
PROFESJE i zdolności początkowe:
Paladyn
-magia światła lv1 (+20% do efektów magii światła)
-walka mieczem lv 1 (+25% do ataku przu użyciu mieczy, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 3%)
-walka buławą lv 1 (+25% do ataku przu użyciu buław i pałek, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 3%)
Bard
-magia dźwięku lv3 (+20%x3 do efektów magii dźwięku)
Kapłan
-magia światła lv2 (+20%x2 do efektów magii światła)
-regeneracja many lv1 (20% szybsze odnawianie many)
Mag
-mistycyzm lv2 (+15%x2 do efektów magicznych)
-regeneracja many lv1 (20% szybsze odnawianie many)
Mag bojowy
-mistycyzm lv2 (+15%x2 do efektów magicznych)
-walka bronią drzewcową lv1 (+20% do ataku przy użyciu broni drzewcowych, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 3%)
Elementalista
-magia żywiołów lv3 (+20%x3 do efektów magii żywiołów)
Druid
-magia natury lv1 (+20% do efektów magii natury)
-ziołoznawstwo lv1 (25% szansy na zidentyfikowanie zioła)
-rozmowa ze zwierzętami lv1 (20% szansa na wzajemne zrozumienie się ze zwierzęciem)
Złodziej
-walka sztyletem lv1 (+15% do ataku przy użyciu sztyletów lub noży, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 5%)
-kradzież lv2 (15%x2, że ofiara nie przyłapie cię na kradzieży)
Zabójca
-walka sztyletem lv2 (+15%x2 do ataku przy użyciu sztyletów lub noży, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 5%x2)
-walka dwoma sztyletami lv1 (+20% do ataku przy użyciu dwóch sztyletów lub noży)
Szaman
-ziołoznawstwo lv1 (25% szansy na zidentyfikowanie zioła)
-alchemia lv1 (25% szansy na zidentyfikowanie mikstury bądź jej receptury)
-klątwy lv1 (+20% do efektów rzucanych klątw)
Łowca
-walka łukiem lv1 (+10% do ataku przy użyciu łuków, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 8%)
-walka kuszą lv1 (+10% do ataku przy użyciu kuszy, szansa na uderzenie krytyczne zwiększona o 8%)
-spostrzegawczość lv1 (20% zwiększona szansa na zobaczenie niemal niewidocznego detalu)
Barbarzyńca
-walka wręcz lv3 (+15%x3 do ataku w zwarciu)
Nekromanta
-magia mroku lv2 (+20%x2 do efektów magii mroku)
-regeneracja many lv1 (20% szybsze odnawianie many)
KARTA POSTACI:
Skopiuj tą kartę i uzupełnij w tym temacie, na GG albo chociaż PW, mając do dyspozycji 30 punktów statystyk. Uwzględnij w tym atrybuty rasy, którą masz na oku. Jeżeli do osiągnięcia 1 pkt Siły jest potrzebne 3 punkty statystyk, dodaj do Siły 1 punkt, odejmując 3 pkt statystyk. Pamiętaj, że niektóre rasy nie mogą mieć danej profesji (np. Nieumarły Paladyn?). Wybierz również 3 cechy charakteru, np. strach przed kotami, obżarstwo, zamknięty w sobie. Wszystkie cechy charakteru mają swoje dobre i złe strony. Nawet gadatliwość czasami może ocalić ci życie.
Gotowe wyroby przeniosę do działu "Karty postaci".
<<<<<>>>>>
>Dane podstawowe<
Imię:
Rasa:
Płeć:
Profesja:
>Statystyki<
Witalność:
Siła:
Zręczność:
Inteligencja:
Magia:
Szczęście:
Charyzma:
>Cechy charakteru<
-
-
-
>Wygląd<
kolor włosów:
długość włosów:
rodzaj włosów:
kolor oczu:
kolor skóry:
<<<<<>>>>>
1 pkt Witalności = 5 do HP i 0,5 do obrony fizycznej (zaokrąglając do jedności w dół)
1 pkt Siły = +5% do ataku wręcz i 6 kg udźwigu
1 pkt Zręczności = +5% do ataku na dystans i 1 do szybkości
1 pkt Inteligencji = 1% więcej exp i 1 do obrony magicznej
1 pkt Magii = 5 do MP i +5% do efektów magicznych
1 pkt Szczęścia = 1% większa szansa na szczęśliwe wydarzenie lub krytyczne uderzenie
1 pkt Charyzmy = 2% większa szansa przekonania kogoś do własnych poglądów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcix dnia Sob 22:24, 11 Gru 2010, w całości zmieniany 55 razy
|
|