Forum Sesje RPG Strona Główna Sesje RPG
Własny styl gier wyobraźni
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Drużyna poszukiwaczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG Strona Główna -> Zapisy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smok burzy
Wtajemniczony



Dołączył: 21 Sty 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:44, 22 Sty 2017    Temat postu: Drużyna poszukiwaczy

      [size=9]przed wielu laty ludy Noksii stworzyły sześć potężnych odłamków, aby za ich pomocą dokonać wielkiego kroku w historii tej krainy.

      Ziemia przypadła ludom Ostępów, wyznającym własne zasady oraz nie uznających szybkości zmian na świecie.

      Wiatr przypadł Perum, narodowi podróżników i odkrywców, jak i wolno duchów.

      Woda przypadła elfom oraz innym stworzeniom lasów. Dzięki jej mocy tworzyli gaje, miasta, ogrody.

      Ogień został przydzielony Imperium, narodowi ludzi, którzy użyli go do zasilania swoich maszyn i fabryk.

      Odłamek światła powędrował na północ, gdzie osiedlił się wśród mnichów królestwa Keirii.

      Narodem, który otrzymał ciemność, był Nildergard. Naród ambitny oraz przede wszystkim wielbiącym władzę.

      Wszystko trwało w równowadze, dopóki na tron nie wstąpił Neksar, jeden z twórców odłamków. Na skutek intryg zdobył on resztę odłamków i wypowiedział wojnę pozostałym nacją. Krainy Noksii ulegały mocy sześciu odłamków. Niektórzy stawiali opór…

      Po wielkiej bitwie stoczonej pod czarnymi murami niebezpieczeństwo zostało zażegnane. Na tron krainy cieni wszedł Krinward i w zaledwie pięć lat zaprowadził porządek. Jednakże po wielu latach Neksar wrócił w rodzinne strony w przebraniu. Znów za pomocą sieci intryg z niewielkim rodem strącił Krinwarda z tronu, po czym zamordował go. Rozpętał wojnę po raz kolejny, jednak tym razem miał poparcie całego narodu oraz z nieznanych nikomu przyczyn moc dziesięciu odłamków swojego pierwiastka. Trwała ona zaledwie dwa tygodnie, jednakże wystarczyła, aby zdziesiątkować wiele ważnych bastionów pozostałych frakcji teraz szuka innych odłamków. Jeśli mu się uda, Noksię czeka zakłada. Jednak zawsze jest nadzieja, nawet w najciemniejszej nocy. Legenda głosi o małym dziecku zdolnym opanować wszystkie odłamki oraz wszystkie pierwiastki. Owym wyjątkowym dzieckiem jest Smocze Dziecię. Grupa śmiałków postanawia znaleźć je i pomóc mu w jego przeznaczeniu.

      KP
[/size]
Imię.

Rasa. (wszystkie dostępne - ewentualnie do uzgodnienia z MG)

klasa też dowolna

Wygląd.

( Pierwiastek.(te stworzone przez ludy noksi chowacie go gdzieś w odmętach krainy i jesteście jednym z twórców zabawy (nieobowiązkowe wtedy rolę królika przejmuje MG wyrzeczenie wysłać na kp)

Naród ~ Imperium/Baśniobory (wszelkie fantastyczne stworzenia rozumne)/Peranta (inaczej Perum)/Keirii/Nildergard.


Statystyki: do rozdania 100 pt

Siła ~ Tam gdzie trzeba użyć mięśni; obrona.

Walka ~ Walka w zwarciu; agresywna obrona.

Strzelectwo ~ Walka na dystans.

Magia ~ Moc zaklęć; umiejętność poznawania nowych.

Inteligencja ~ Rozum; określa dostępną manę (jeden poziom =dziesięć punktów many, w przypadku zerowego poziomy mamy 5 punktów).

Szybkość ~ Uniki bieganie szybkie sięganie po jakiś przedmiot

zwinność~`odskoki parkur chowanie się za przeszkodami bez płacenia akcji

Zręczność ~Naprawa; rzemiosło.

Charyzma ~Wpływanie na ludzi; targowanie się.

Podstęp ~ Skradnie się; blef; umiejętności, które uchodzą za mało chwalebne.

Cecha ~ Indywidualna dla waszej postaci, może to być pasyw lub ciekawa umiejętność aktywna.

Dwa talenty: ~ Mogą być aktywne lub pasywne.

Zalety muszą się ruwnoważyć z wadami
neutrale czyli cechy które mogą być brońią obusieczną np drobny
wady ~





O statystykach są one brane pod uwagę w testach i niektórych sytłacjach

oto jak wypełnić statystyki

macie 100 punktów możecie je przekazywać dowolnie ale wartość

statystki zawsze musi być liczbą podzielną przez 10 ,10 .20 30i tak do 100

czyli Macie

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

tak rozwijacie swoje umiejętności

jak podnieść staty

awanse za ukończenie rozdziału ,wielki ,czyn nauczyciele

jest wiele sposobów

maksymalna wartość na kościach to 50 dalej są tylko wzmocnienia

Czy testy można powtarzać w niektórych przypadkach tak

ale traći się na tym czas itp


sposób walki turowy omówimy później

Mechanika:


Generalnie podróżujemy i każda mapa rządzi się własnymi prawami, za to testy zawsze wykonujemy tak samo.

Jest dziesięć kości i to nimi wykonujemy testy.

Przykład:

Edward, mający walkę na poziomie trzydziestym, walczy z wilkiem.

Testuje walkę i wypada trzydzieści pięć, NIE wychodzi.

I tu kolejna mechanika, Edward powtarza rzut trzema kośćmi, wychodzi dwadzieścia osiem.

Następnie wilk, mający taki sam poziom walki jak Edward, wykonuje test.

wypada 25

W wyniku walki OBIE postacie otrzymają obrażenia zależne od ataku broni

przykład krotki miecz żelazny atak 1-3 ilość ataku zależy od tego jak wypadł test ps pancerz też jest zmniejsza otrzymywane obrażenia


Krytki kiedy wypadnie na maksymalna dla naszej wartości liczba oczek uderzamy krytycznie zadaje to obrażenia równe 200% ataku naszej postaci


wyzerowanie hp zostajesz powalony w boju musisz liczyć na kompanów

jak wszyscy padną to porażka a następnie konsekwencje (Zależy z kim walczyliśmy)


przykład 2 załóżmy że wilkowi wypadło 20 wtedy TY tylko Edward odnosi obrażenia ale może być i na odwrót



O magii ciąg dalszy każdy z adeptów magii zaczyna z 2-4 zaklęciami (zależy od stopnia opanowania magii i talentów) można poznać na początku tylko 1-3 szkoły magii można jej także unikać




wędrowanie bardzo ważne są niezbędne do wędrówki przedmioty i ekwipunek

jedzenie coś na nocleg np namiot czy wierzchowiec zaczynamy z ty co mamy

czyli oprócz przedmiotów klasowych 3 atrybutami na początek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smok burzy dnia Nie 0:55, 22 Sty 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG Strona Główna -> Zapisy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin