Autor Wiadomość
Imel
PostWysłany: Wto 20:52, 24 Mar 2009    Temat postu: Wyspy Pellanu

Czasy gdy Nuduin i Waenen są tylko dwiema z wielu oddzielonych wysp w tym rejonie. Tal Dagore,Naugiaur, Nuduin, Kheleksii i inne mniejsze wysepki stanowią niezależne królestwa i posiadłości. Drobne księstwa są słabe i zubożałe z powodu stałych wojen między wyspami. Oprócz większych mas lądu okolica ta jest usiana wielką liczbą wysepek. Wysepek, które dają schronienie rybakom lub piratom.
Tak, w tych niespokojnych czasach jest wielu piratów. Niewyczerpana liczba miejsc schronienia, nieumiejętność władz i bogaty handel między wyspami sprawiły, że okolica ta była dla nich prawdziwym rajem. Tacy piraci byli niczym niebezpieczne utrapienie. Każde królestwo nie widziało w nich większego zagrożenia, więc z góry nie dbano o pojedyncze ataki. Jednak każda wyspa posiadała własnych bohaterów- wyszkolonych wojowników w boju, lub w magii. Byli oni od najmłodszych lat szkoleni do tego, aby walczyć w imieniu swej ojczyzny.
Nie byli oni jednak elitą i tak zdyscyplinowani jak najbliższa straż ich królów. Ich wybór mógł być spontaniczny i nikt nie narzucał im co mają robić. Tylko rozkaz króla był dla nich świętościom...
Ty wybierz dla kogo chcesz walczyć...


Rasy do wybrania.
-----------------------
Człowiek Nuduin- Awanturniczy kraj lubiący sprzeczki z innymi. Ludzie z tych krain są ożywieni i porywczy. Większość sporów rozwiązują siłą i ten kraj najbardziej zaciekle walczy z innymi wyspami.

"Ostrza"-Tz. walka mieczami lvl1 ( Zadawanie o 5 większych obrażeń ostrzami+ Możliwość walki dwoma mieczami)
Bronie obuchowe 1lvl (Zadawanie o 5 większych obrażeń bronią obuchową)
Piekielny szał 1lvl ( Dodaje 5 do witalności i 5 punktów siły)

Statystyki
Siła=3pkt- 1 pkt statystyk
Zręczność=1pkt- 1 pkt statystyk
Witalność=2pkt- 1 pkt statystyk
Inteligęcja=1pkt-2 pkt stat
Magiczne zdolności=1 punkty-3 pkt stat
Szczęście= 1 pkt-1 pkt stat

-----------------------
Człek z Warnen- Ich zadaniem jest głównie handel z innymi wyspami. Mają bardzo mocną obronę i ich wojownicy są szkoleni gównie do używania tarczy i ofensywnych ataków. Są to ludzie mili dla siebie i bardzo szlachetni.

Tarcza 1lvl (obrona +5, większa szansa na zablokowanie ataku i być może dezintegracja broni przeciwnika)
Fizyczna tarcza 1lvl ( Magiczny czar wrodzony w umiejętności tych ludzi. Pozwala czasowo chronić ciało jak gruba tarcza przed atakami przeciwników)
"Ostrza" 1lvl ( Najczęstsza broń. Jest łatwa do schowania i wyciągnięcia, więc i dlatego 90% ludności używa mieczy)

Siła=2pkt- 1 pkt statystyk
Zręczność=2pkt- 1 pkt statystyk
Witalność=1pkt- 1 pkt statystyk
Inteligencja=1pkt-2 pkt stat
Magiczne zdolności=1 punkty-2 pkt stat
Szczęście= 1 pkt-1 pkt stat
-----------------------
Elf z Tal Dagore- Jedyna wyspa, która jest neutralna. Skupia się głównie na handlu z każdyą wyspą... Nie lubi walk, lecz ma wyszkolonych wojowników.
Charakteryzują się tym, że są szybcy i zwinni. Dlatego używają zazwyczaj broni długodystansowych..

Celność 1 lvl(pozwala na celne strzelanie z coraz większych odległości)
Akrobatyka 1 lvl(szykie poruszanie się, skakanie po ścianie, możliwość poruszania się po ścianach przez określony czas)
Strzelanie z łuku 1 lvl(+7 do ataku jeśli postać używa łuku...)

Siła=2pkt-1 stat
Zręczność=3pkt-1 stat
Witalnośc=1pkt-1 stat
Inteligencja=2pkt-1 stat
Magiczne zdolności=1pkt-1 stat
Szczęście=2pkt-1 stat
-----------------------
Elf z Kheleksii- Wyspa najbardziej odległa na tych wodach. Jej mroczna legenda opowiada o prowadzeniu tam przywołań demonów... Domy zbudowane są ze starego kamienia i pomieszany z nowocześniejszym... Pewnie po to, aby stare mury nie rozsypały się, lub zawaliły...Ludność jest złożona głównie z elfów. Są one szybkie i sprytne. Często zostają złodziejaszkami, lub zabójcami...

Sztylety 1lvl(Szybkość posługiwania się nimi, +5 do ataku, możliwość używania ich do wspinaczki, lub innych przydatnych rzeczy)
Akrobatyka 1lvl(szybkie poruszanie się, skakanie po ścianie, możliwość poruszania się po ścianach przez określony czas)
Skradanie się 1lvl(Bezszelestne poruszanie się bez względu na obówie i podłoże...)

Siła=1pkt-1 stat
Zręczność=4pkt-1 stat
Witalność=1pkt-2 stat
Inteligencja=1pkt-2 stat
Magiczne zdolności=1pkt-3 stat
Szczęście=2pkt-1 stat

-----------------------
Krasnoludy z Nuduin- Waleczny lud. Swoją fortece mają w podziemiach. Są bardzo silni, pomysłowi i wytrzymali. Najczęściej jednak są niezdarni i powolni... Lubią ciężkie pancerze i wielkie topory, których zwykły człowiek by nie uniósł ...

Kamienna skóra 1lvl(Obrona wzrasta +10 w określonym czasie)
Topory 1lvl(+8 do ataku jeśli nimi się posługuje, większa szybkość ataku)
Ręczne topory 1 lvl(+5 do ataku jeśli ich używa, Możliwość walki obiema rękami)

Siła=5pkt-1stat
Zręczność1pkt-4 stat
Witalność=3pkt-1 stat
Inteligencja=1pkt-3 stat
Mag.Zdolności=1pkt-4 stat
Szczęście=2 pkt-1 stat


PROFESJE

Wojownik-----------------------

+10 atak
+7 obrona
+2 Zręczność
-Nikłe szanse uniknięcia ciosu przeciwnika
-Duża możliwość zablokowania ciosu tarczą/mieczem w dłuższej walce
-Nikła szansa na poprawne skradanie się...
-W ciężkiej zbroi dość powolny

Barbarzyńca-----------------------

+15 atak
+10 obrona
+2 szczęście
-Możliwość walki 2 broniami jednocześnie
-Wytrzymały i dość odporny na ból
-Nie potrafi wspinać się, ukrywać w dogodnych miejscach...
-Nie używa broni dystansowych

Skrytobójca-----------------------

+5 atak
+2 obrona
+5 szczęście
+10 zręczność
-Świetnie się maskuje, potrafi wykonać różne akrobacje w walce
-Szybki i porusza się bezszelestnie
-Nie potrafi obchodzić się z ciężką bronią
-Nie ma szans na blokowanie, lecz na uniknięcie ataku

Mag-----------------------

+3 zręczność
+5 Inteligencja
+10 Zd. Magiczne
+3 szczęście
-Uczy się czarów i może wyszkolić na potężnie i siejące zniszczenie...
-Niezbyt dobrze posługuje się bronią różnorakiego typu
-Potrafi często uleczać kompanów, lecz nie siebie
-Do dyspozycji ma wszystkie czary ograniczone tylko jego wyobraźnią...(opisujesz na PW czar a potem mówię, czy możesz go używać)

Złodziej-----------------------

+15 zręczność
+2 siła
+7szczęście
+1 obrona
-Może kraść i nie zostać wykrytym
-bardziej zwinny od skrytobójcy, lecz jest słabszy fizycznie...
-Nie może używać czarów ofensywnych
-Nie używa ciężkiej broni, oraz kusz...

Magiczny wojownik-----------------------
+6 siła
+6 Zdolności magiczne
+4 Inteligencja
+5 obrona
-Dobry w walce mieczem, lecz topory nie są dla niego...
-Nie może walczyć dwoma mieczami, lub mieczem i tarczą...
-Używa większości dostępnych czarów ofensywnych
-Dość powolny...

Walki toczą się w zasadzie:
- Nuduin Vs Kheleksii
- Waenen Vs Kheleksii
-Nuduin Vs Naugiaur,Waenen
Tal Dagore neutralna
Nie oznacza to jednak, że nie można przybywać na wyspy przeciwników bez zamiarów walki...

Po wybraniu rasy i klasy wysyłasz mi pw. Masz do użycia 10 punktów statystyk na początek... piszesz w które chcesz zainwestować i ile punktów... Przypominam staty do wyboru:
Siła=
Zręczność=
Witalność=
Inteligencja=
Magiczne zdolności=
Szczęście=
Uwagą jeszcze jedno jest to, że każdy rozpoczynający ma po 5 punktów z każdej statystyki dodatkowo... Znaczy nie zaczynamy z siłą 0 jeśli nie mamy do niej premii, tylko z 5 punktami siły...
Prosiłbym o wysyłanie mi Pw z informacjami również o jego zachowaniu i charakterze. Krótka historia życia też by mogła się przydać : )

Powered by phpBB © 2001 phpBB Group